poniedziałek, 16 lutego 2015

radość wielka c:

heeeeeej :)))
Na początek dobra wiadomość..Dostałam czwórkę z matematyki!!!!! Naprawdę nie mogę uwierzyć bo od dwóch lat w technikum nie dostałam tak dobrej oceny ze znienawidzonego przeze mnie przedmiotu ;)))
Przy odpowiedzi przy tablicy jakoś umysł mi się otworzył xD huhuhuhuhu bardzo się cieszę ;)))))

A o 16 byłam na kursie na to prawo jazdy :) pierwsze spotkanie trwało chyba z pół godzinki,pani wyjaśniła wszystkie rzeczy związane z załatwieniem różnych dokumentów..
Jutro muszę zrobić zdjęcie u fotografa,iść do lekarza i Starostwa z rodzicami..masakra xD
Cieszę się też bardzo z tego,że Kasia,moja najleeeepsza koleżanka z klasy i jej kuzynka Emilka chodzą razem ze mną na ten kurs i nie jestem sama ;))))
Do następnego!
Ani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz