czwartek, 12 marca 2015

;)

heej;)

Jutro już piąteczek<3 cieszę się bardzo,bo tydzień naprawdę ciężki ;/ nawet nie było czasu na dodanie jakiejś notki tu:c taaak,na pewno tęskniliście xd

Nie wiem jak u was,ale u mnie na początku tygodnia było tak wiosennie i cieplutko;3 no a teraz...wiatr i ziiimno ;c mam nadzieję że wiosna przyjdzie szybko bo mam dość tej obrzydliwej chlapy,deszczu i wgl ..

Hmm we wtorek i środę kolejna jazda;)


No a dziś robiłam zadanko z rachunkowości..zaczyna się księgowanie,masakra xD co ja robię na ekonomiście...po dwóch latach zaczynam się nad tym głębiej zastanawiać...:D




Mam jakąś ochotę na pójście do Kresowej c: na kawę z bitą śmietaną<3 z Kasią^^ No ale na razie staramy się przychodzić na wszystkie lekcje..W tym tygodniu opuściłam tylko dwie,naprawdę jestem z siebie dumna :D 
Udanego piąteczku wam życzę;*

Do następnego!
Ani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz