niedziela, 22 marca 2015

Soczewkiii

heej:)

Zimny dzień niestety ;c mam nadzieję że w końcu zrobi się ciepłoooo:)

Hmm w dzisiejszym poście napiszę o moim spotkaniu z soczewkami..
Jakiś czas temu byłam u okulisty..za wizytę zapłaciłam 120 zł.. Musiałam pójść prywatnie bo mój okulista jest beznadziejny,serio xD
Mam wadę wzroku od dłuższego czasu,nosiłam okulary..aż do tego piątku:) w sumie teraz noszę jak wieczorem ściągam soczewki:) Muszę nauczyć się szybciej i sprawniej je zakładać xD

Od pani okulistki dostałam takie pudełko i tam wkładam soczewki,wcześniej wlewam specjalny płyn:)


 O taki płyn:D



Więc jeśli ktoś zamiast okularów myśli o noszeniu soczewek-zachęcam:D Ode mnie dostają duży plus:) no ale najpierw trzeba przełamać strach i może jakieś obrzydzenie xD
Do piątku muszę pojawić się u pani doktor:)

Ruda:D

Buziak i do następnego!
Ani.

1 komentarz:

  1. Soczewki dobra sprawa, sam nosiłem ,ale jakoś pózniej przestałem.

    OdpowiedzUsuń