niedziela, 15 marca 2015

Muzyka..

heej:)

Wszyscy chorzy..siostry,mama,babcia..Mnie na razie nic nie łapie,chyba,ale dziś prawie cały dzień przespałam xd Serio,chyba do 16 ..

Nie miałam pomysłu na dzisiejszego posta,aż do teraz..
W moim życiu bardzo ważną rolę odgrywa muzyka.Uświadomiłam sobie że bez niej mało co miałoby sens.Uzależniłam się od muzyki :D Uzależniłam się od każdego dźwięku i każdej nuty :D

Więc postanowiłam podzielić się z wami moimi ulubionymi wykonawcami i zespołami :D Może też lubicie słuchać tego co ja? ;)

#1
Na pierwszym miejscu ELLIE GOULDING<3 nie pamiętam kiedy zaczęłam jej słuchać,może rok... Uwielbiam jej głos i piosenki,wczuwam się w melodię i uczucia jakie w niej przekazuje:)

kocham,kocham,kocham! :3


#2 
Na drugim miejscu mojej listy jest LEMON,polski zespół<3 Nie przepadam za polską muzyką ale ich mogę słuchać bez przerwy,ich piosenki szybko wpadają w ucho i są świetne! :3 (oczywiście to nie żadne disco polo jakby ktoś nie wiedział xD )


#3
Trzecie miejsce także polska wokalistka PATRYCJA MARKOWSKA<3 Słucham jej gdy jest mi smutno:) ma naprawdę świetne piosenki:)


#4
Czwarta INDILA<3 francuska piosenkarka;)



#5
GABRIELLE APLIN<3 uwielbiam jej spokój w głosie..jej piosenki przypominają mi o niektórych ciekawych wspomnieniach z przeszłości..często ją wtedy słuchałam i chyba dlatego:)



No więc..jakieś rapy,hip hop czy metal to nie moja bajka xD Jestem spokojną osobą i trawię tylko spokojną muzykę która może mnie wzruszyć albo sprawić że poczuję się lepiej:)

To tyle na dziś.A wy czego słuchacie?Tak z ciekawości chciałabym się dowiedzieć:) 
Podaję też link do mojej stronki o muzyce na facebooku : www.facebook.com/tylkomuzykademcia :)
Ostatnio tam nie zaglądam,nie mam za wiele czasu..poza tym potrzebuję przy niej pomocy:)

No cóż,do następnego!
Ani,







1 komentarz:

  1. Post bardzo mi się podoba, może dlatego ,ze też jestem uzależniony od muzyki <3

    OdpowiedzUsuń