poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosna?

heej:)

Poniedziałek..najgorszy dzień,początek tygodnia;/ W szkole też najcięższy bo 8 lekcji w tym 3 matmy;/ No cóż,dziś nie za dobrze się czułam i zostałam w domu..Okazało się że Kasi też nie było xD

A jutroooo jazda od 14-16:D jestem ciekawa który instruktor mi się trafi :D Oby ten,z którym jeżdżę od początku..ale to mało prawdopodobne..

Dzisiaj była nawet ładna pogoda:D może wiosna w końcu do nas przyjdzie?

Nie chciało mi się wychodzić z domu więc siostra zrobiła zdjęcie przebiśniegom w naszym ogrodzie:) śliczne<3


I to widok z mojego okna:) zachód słońca:)


A to jakiś czas temu:) Uwielbiam takie krajobrazy i strasznie kocham naturę<3


Muszę w końcu wyjść na dłuższy spacer i zrobić duuużo zdjęć:D Ale najgorsze jest to,że na nic nie mam czasu..;/ każdy dzień jest strasznie napięty..a jak nie jest,to mi się nic nie chce,,masakra:D

Do następnego,buziaczki!
Ani.




1 komentarz:

  1. Cudne zdjęcia :) Aż napaliłem się by też jakieś zrobić nowe w tym roku. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń