niedziela, 19 kwietnia 2015

hej

Dziś miło spędzony dzień z rodzinką:)

Około 9 rano ja,moja o rok młodsza siostra i rodzice ruszyliśmy na prawie godzinną podróż do Ameryki (to taka mała wieś w warmińsko-mazurskim). Moja czternastoletnia siostra od dwóch tygodni jest w Ameryce w Szpitalu Rehabilitacyjnym i dzisiaj ją odwiedziliśmy :D

Dość przyjazny budynek jak na szpital:)

Zabraliśmy Maję na półgodzinny spacerek :D Oczywiście bawiłam się w fotografa,więc ciekawe i śmieszne momenty udało mi się uwiecznić na zdjęciach.

Niezastąpieni rodzice<3

 W sumie mama też fotografem była .;D

Miło było zobaczyć tak siostrę po tygodniu :> I miło było też pospacerować w innym miejscu niż zwykle,pooddychać świeżym powietrzem i posłuchać śpiewu ptaków.
cuuuuuuuuuuuudnie :)

Ani.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz