sobota, 23 maja 2015

wiosna!

hej hej hej!

Wioooosna<3 Cieplutko,zielono i cudownie.
Ostatnio skończyłam 18 latek :D więc wczoraj wybrałam się z koleżanką z klasy do sklepu,zobaczyć czy sprzedadzą mi piwko bez sprawdzania dowodu osobistego xd
                                                   
i jest :D

Co do dnia dzisiejszego,byłam z siostrą na spacerku,pierwszy raz od kilku lat robiłam wianek z kwiatów,wyszedł śliczny :D 
zdjęcia z ostatnich dni i z dziś
wiosna w pełni;)













Do następnego:)





4 komentarze:

  1. I dobrze posiedzieć przy żubrze :D
    Zdjęcia jak zwykle cudooooowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! Gdzie taka piękna pogoda? U mnie szaro, buro i ponuro :(
    Pięknie tu u Ciebie, już się zadomawiam i mam nadzieję, że Ty również zajrzysz do mnie:)
    blog: fochzprzytupem.blogspot.com
    facebook: www.facebook.com/pages/FOCH-z-przytupem/727676660654507
    instagram: instagram.com/fochzprzytupem

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) i piękny ogród :)

    OdpowiedzUsuń