poniedziałek, 4 maja 2015

hej:*
Jakiś tydzień minął od ostatniego wpisu.W sumie od tamtego czasu mało się zmieniło.Życie toczy się tak samo,bez większych zmian.Powiem szczerze,że taka monotonność już mnie denerwuje.

Jak nie szkoła,to prawko.Jak nie prawko,to szkoła.
Mam chęć wyjechania w jakieś ciekawe i piękne miejsce na jakiś czas.To mnie motywuje do zdania prawa jazdy za pierwszym razem xd A to już niedługo.

Pogoda troszkę szaleje.Raz ciepło,fajnie,słonecznie,raz deszcz,zimno i do dupy.Miejmy nadzieję,że za niedługi czas coś się zmieni.

ale tulipany to w tym roku są cudowne<3



Od dziś mam całe 3 dni wolne od szkoły bo są maturki.Moja kolej za 2 lata.
Jutro od 7-13 jazda po Olsztynie z innym instruktorem.W sumie to przedostatnia,kurcze.

A co u was? Cieszycie się z wiosny?:)

Do następnego,Ani.


1 komentarz:

  1. Ooo jak już będziesz mieć prawko to ruszysz w świat...:)
    Bransoletka spoko...też taką chce hallo :D

    OdpowiedzUsuń