niedziela, 29 marca 2015

Koniec...? Może jakaś zmiana?

heej

Hmm,miałam dziś nie dodawać posta,ale..Zaczęłam myśleć...
Czy dalej prowadzić bloga? Czy komuś to się w ogóle podoba? Czy to ma jakiś sens? >.<

Przeglądam sobie inne blogi...Wyglądają świetnie,chce się czytać,ciekawe...
Widzę swój i myślę...Kurcze,nic ciekawego nie ma,nie uczy i nic nowego do świata nie wnosi...Do tego tragicznie wygląda.

Może czas skończyć przygodę z blogowaniem? Może się do tego nie nadaję? A może potrzebna mi jakaś motywacja? ... Co o tym myślicie?

A co do wczorajszego dnia...
Spodobały mi się te drzewa więc postanowiłam uwiecznić je na zdjęciu:)



Deszcz,mokro,chłodno,mgła
kaszel,ból,książki,matematyka...<sobota>

Mam nadzieję,że do następnego.
Ani.


1 komentarz:

  1. Nie poddawaj się!! Hallo głowa do góry. Może zmień wygląd, pobaw się nim...na pewno będzie dobrze. Ale nie zostawiaj Nas.

    OdpowiedzUsuń